Misslyckad inloggning till Mina Sidor

För att logga in på Mina Sidor måste du ha ett aktivt privatlån, sparkonto eller kreditkonto hos oss.

Misslyckad inloggning kan bero på flera saker, till exempel att ditt BankID är spärrat, att det är för gammalt eller att du anger fel personnummer i samband med legitimering. Du kan testa ditt BankID på test.bankid.com.

Observera att konton med följande status inte har åtkomst till Mina Sidor:

  • Dödsbo
  • Misstänkt bedrägeri

För att kunna utföra dina bankärenden är det viktigt att den senaste versionen av webbläsare och operativsystem är installerad på din enhet. Läs mer om det i vår Digitala Support.

Vid frågor gällande inloggning är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter på telefon 0770 – 17 77 70. Våra öppettider är helgfria bankdagar kl. 9–17.

Frågor om inloggning?

Ring 0770-17 77 70 så hjälper vi dig.

Våra öppettider är helgfria bankdagar kl. 9–17.

Övriga öppettider

 

Digital Support

För att kunna utföra dina bankärenden är det viktigt att den senaste versionen av webbläsare och operativsystem är installerad på din enhet.

Läs mer

 

Vanliga frågor

Här kan du läsa de vanligaste frågorna som vi får.

Vanliga frågor om lån
Vanliga frågor om våra sparkonton
Vanliga frågor om våra betallösningar

Skicka e-post

Vi svarar gärna på dina frågor via mejl, men kan inte lämna ut information som rör personliga uppgifter. Vid specifika frågor, till exempel om ditt sparkonto eller lån ber vi dig därför kontakta vårt kundcenter på telefon.

kundcenter@sevenday.se

Konto
Spara
Lån
Kredit
Kontakt